Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja artsi777
Toivottavasti järki voittaa ja jarrulisten katsastus pysyy ja pykäliin lisättäisiin vielä jarruttomienkin kärryjen katsastus. Liikenteessä näkyy koukussa kiinni sellaisia pommeja että huh huh. Ihmiset on aika huonoja itse arvioimaan liikenteessä käytettävän kaluston kuntoa. Mennään tyylillä kyllä MINÄ voin tuon reissun vielä tällä vetästä
Noi 40v vanhat vois mennä kyllä samaan tyyliin kun museoautot, et parinvuoden välein katastus. Ja tietysti jonkin sortin verohelpotus olis tervetullut samaan luokkaan.
|
Vei kyllä jalat suusta,itsekkin kun töissä näkee jos jonkunlaista kärryä niin olen samaa mieltä että kaikki kärryt katsastuspakollisiksi. Saatana nuita valottomia ja ruosteen raiskaamia paskakasoja joita ihmiset vetää tien päällä näkee aivan liikaa. Sitten kun se aisa on joskus mennyt poikki/mutkalle niin naapurin pena on sen kossupulloa vastaan uusinut 1mm seinämällisellä putkella,ja hitsisaumoina yleensä kympinkuonat

Mutta sitten ihan oikea kysymys,onko tuo siis niin että kun auto tavoittaa tuon 40v iän niin katsastuspakko poistuu? Myönnän,en jaksanut lukea olisko jossain se mainittu vaan kysyn suoraan