Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Kukapa sitä jaksaa keppiä nykiä kun automaatti tekee sen puolestasi. Siinä sivussa muunnin auttaa hitaassa vauhdissa vielä lisäämään vääntöäkin. Jos minulta kysytään, niin käyttöautossa ja vetohommissa automaatti on ihan ykkönen, keppivaihteiset sitten muihin hommiin..
|
Juuri näin! Kyllä oli ikävä kunnollista vetoautoa kun RRC poistui vahvuudesta. Nykyisellä hoitaa homman taas hyvin - ei tarvii arpoa tuleeko vai ei tule. Tai ei sitä kärryä kyllä taas edes huomaa.
__________________
-TimoV
Range Rover Sport 2.7d SE, 2007
BMW 520xda, 2016
Mercedes-Benz ML55AMG, 2002
Linhai 500 IRS, T3 2016
Range Rover 2.5dse 1998(ex)
Range Rover 3.9EFI Vogue 1990, Ardennes green (ex)
Range Rover 3.5EFI Vogue 1986, Cypress green (ex)
|