Ja se sun lambada-anturi on laajakaista eiks je? Vaikka noi romppaset yksinkertaisia onkin, niin varsinaista säätöä sä pääset tekemään vasta kun olet saanut sen about kohdilleen valitsemalla oikean suutinputken, neulan ja sen kuuluisan männän palautusjousen tietysti muilta osin kunnossa olevaan kaasariin. Ainoat "säädöt" mitä voit tehdä on muuttaa neulan tai suutinputken korkeusasemaa (riippuu vehkeen iästä) sekä bensapinnan korkeutta.
Muista myös, että imupuolen (siis kaasarin etupuolella) olevat virtausvastukset (suodin, mahd putkisto/snorkkelit tms) vaikuttavat suuttimen näkemään "signaaliin" (kohokammion ja venturin välinen paine-ero) ja muuttaa seoksia osaltaan rankasti.
Suutinputket ja neulat on uusina kalliita, eli ei kande tilailla turhaan.
Toisaalta kuluneet osat aiheuttaa esim rankussa sen, että jos laitat tyhjäkäynnillä seokset kohalleen niin on pirun laihalla sit kun hönkää tarvitaan enempi. Tämä siks, että neula on kulunut eniten sieltä yläpäästään eikä muoto ole oikea vrt. oikean neulan valinta.
Eli kato ny ekaks että kaasarit on ehjät ja sit säädät tyhjäkäynnillä seokset kohilleen ja sit sil laajakaita lambadalla katot missä sä olet muilla teho/kierrosalueilla. Siit se lähtee loputon rumba etsiä asiat kohilleen.
Tapsa
- - 33" on aikuisten oikeesti 838,2mm - -
|