Näytä yksittäinen viesti
  #13  
Vanha 06.02.2019, 18:45
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 2.962
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
No, sinulle varmaan ne pizzaleikkurit on tuohon käyttöön oikein kivat ja hyvät. Omassa autossa orkkiskokokin on leveämpi, ja en itse asiassa ikipäivänä laittaisi omaan autooni mitään renkaita noin kapeana. Olkoon sitten vaikka kesän talven keskelle pitonsa puolesta tekevät, niin ei kiitos vitun hyvin pizzaleikkuri toimii talvella datsunilla saunamökin katolta lumia pudottaessa
Tämän olen huomannut, että muualla on ruvettu laittaa leveetä läskiä ja uskon sen toimivan maatalouskoneissa, jotka on suurentunut ja tehot kasvanut sitten Nuffield aikojen.

Muilta osin tulis mieleen, että leveemmällä saa renkaat leveemmälle, mutta onko sillekään aina tarvetta.

Pyöräharrastuksessa tulee kanssa vertailtua renkaita ja fatbikessä on hitosti leveämpi ja ilmatilavuudeltaan suurempi pyörä kuin tavallisessa. Siitä on etua kun halutaan renkaan nielevän vaikka juuria. Talvella ilman nastoja varsinkin eturengas on tietyissä tilanteissa yllättävän huono kun lähtee alta.

Maastopickupissa näkisin, että leveä rengas liittys pyrkimykseen suurentaa ilmatilavuutta ja saada renkaat kaltevaa maastoa ajatellen leveelle.

Mä olen nähny paljon tuubivideoita, jossa on näyttävää rengasta, mutta lumiolosuhteissa avutonta menoa.

Kesällä voisin leventämismielessä ajatella toisenlaista rengasta kun haaste ei ole enää lumenpudotus saunamökin katolta, vaan saunamökin katon painepesu!
Vastaa lainaten