Näytä yksittäinen viesti
  #39  
Vanha 04.02.2019, 19:00
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 2.950
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja riude Näytä viesti
Millään lailla tähän kyseiseen, yksittäiseen tapaukseen tai edes off-roadiin liittymättä:
Nykyään ihmisillä on aika prkleen paljon kaikenlaista tekemistä ja touhuamista.
Kotona, töissä, ja muissa harrastuksissa. Monet niistä ovat vielä esim. vallitsevaan säätilaan taikka johonkin muuhun seikkaan sidottuja. Vaikkapa kiinteistönhoitaja/lumisateet.
Ja perheenjäsenillä samoin, monilla on sellaisiakin.
Tähän päälle sitten erilaiset em. toimintoihin liittyvät "force majeure" tilanteet.

Toki jos tapahtuma on "kaikki kaikessa" joka menee kaiken muun ohi, ja muuta elämää ei ole, voi sanoa että "kyllä, minä tulen".
Mutta sitten jos tullakaan, alkaa kauhea poru, ja toisaalta selittely mitä kaikkea sattuikaan etten päässyt.
Tässä mennään vähän negatiivisellä kierteellä kun muuten palsta ollut hyvin positiivinen. Keskustelunavaus on hyvä kunhan ei vedetä mitään pärstäkerroin juttuja mukaan.

Olen laittanut merkille, että nykyisin on paljon kiireitä, jotka ei ole niin elintärkeitä. Vanhemmilla sukupolvilla oli oikeasti enempi kiire jo ensinnäkin siksi kun ei ollut niin hyviä lamppuja saati muita työkaluja.

En tiedä kuinka monel on migreeni. Itsel se vaikuttaa meininkiin, ettei voi tietää etukäteen milloin on hyvässä ja huonossa kondiksessa.

Toisessa yhteydessä tuli puheeksi miksi on niin monia pianoja vailla käyttöä ja tilaa asunnoissa aikaisempaa enemmän. Onkohan ihmisten keskittymiskyky huonontumassa, koska itse voisin vaikka lapsille suositella harrastukseksi pianonsoittoa tai lukemista. Ne on hyviä koska pitää keskittyä ja rauhoittua.
Vastaa lainaten