Viestiketju: Jonskin rojektit
Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 01.02.2019, 20:48
Auriol90:n Avatar
Auriol90 Auriol90 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.03.17
Sijainti: Imatra
Viestit: 95
Perusasetus

Tänään se tapahtui, jumittava käsijarruvaijeri on poistettu ja tilalle laitettu SAABin ja MITSUn yhdistetty vaijeri.



Mutta mutta, taitaa olla aika korjata kurssia projektiautojen suhteen ja kääntää katseeni takaisin nelivetoautoihin ja poistaa Canter parrasvaloista.

Pihanperällä majailee kuusen alla eräs yksilö, avoauto. Ei ei ei, älkää lähtekö vielä, antakaa kun Jonskisetä selittää ensin...



Mitsubishi Pajero 2,6 l lyhyt malli, pressu/muovi/avokatolla. Todettua vikaa ainaskin, että
-polttonestesäiliö vuotaa
-lämpömittari ei toimi
-jarrut jumittaa

Siinä mielessä harvinainen yksilö, että tässä ei ole ruosetta juuri laink. .. ... Höpö höpö, Kori melko mätä (takapuskurista ei juuri mitään jäljellä), jousen kiinnikkeet mädät, runko mätä, bensiinitankki mätä, kolaroitu = vasemmassa lokarissa kolhu mätä. Sentää muovikatto ei oo mätä.

Suunnitelmissa voisi olla ruosteen korjausta, uusi polttonestesäiliö, korin korotusta (ehkä, jos taidot riittää) ja tärkein, mahdollinen moottorin vaihto bensiinistä diiseliin, ei oikeen miellytä 1-2 km testiajo ja litra menovettä, vai voiko tossa mahdollisesti olla joku vika? Kellään kokemuksia Mitsun 2,555 litrasesta 4g54 bensiinimootorista (että kui perso poltoaineelle?)

Jatkuu varmaa sitte ku saa sormet sulaksi ja tunnon takasi Canterin jäljiltä.
Muistu justiisa mielee et ei me Canterista mihikää päästä, pitäähä ne korjaukset maalata, mutta se tapahtuu kun on maalinkuivumisen kannalta suotuisammat olosuhteet, tai jos pääse kaverin luo lämpimään talliin.

Eikä sitte varmaa muuta tälläkertaa, hyvvää viikoloppuu
__________________
.............................

Kiitos ja anteeksi
Vastaa lainaten