Viestiketju: MileMarker vinssit
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 22.03.2005, 18:41
Tumi:n Avatar
Tumi Tumi ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 15.01.03
Sijainti: Joensuu
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Saat vetää vapaasti purut sieraimeen koska tuntuu et sulla on jotain todella paljon meitä vastaan, mitä en henkilökohtaisesti ymmärrä kun oon ollu siinä uskossa, että oot aikanaan saanu tarvitsemaas rengastietoa ja opastusta meiltä, ja jääty siihen uskoon että homma olis ollu ok.
Erittäin hyvin kirjoitettu KooPee, asiaa joka sana.
Enkä vedä puruja/pieruja tai yhtään mitään nokkaani tämän takia, koska mielestäni minulla ei ole mitään syytä siihen.
Itse en kuitenkaan välitä tavaraa ja en liity "T-L tuonnin" tekemisiin kuin asiakkaana sekä olen tiedostanut hyvin takuu ja muut asiat jo työni vuoksi. Sen myönnän että eräs tälläkin palstalla hyvin tunnettu iso kaveri on henkilökohtaisesti kysynyt mistä "X"-tavaraa saa, johon vastasin mistä itse olin omani tilannut, mutta näitä keskusteluja on käyty vain puhelimitse.
Haluan kommentoida kuitenkin tuohon loppukanettiisi;
Ja minusta taasen tuntuu että joillakin siellä päässä tuntuu olevan myös hampaan kolossa minua kohtaan, vaikka olen pyrkinyt auttamaankin joidenkin projekteja siellä päässä. Esim; eräät tukivarren kumit suostuin vaihtamaan kaiman kanssa päittäin.
Mitä saatuihin tietoihin ja opastukseen tulee ei tämä teidän maan eittämättä paras varuste(lu) liike, liity kuin varsinaisesti yhden henkilön kohdalta minuun. Ja toivon että tämä kyseinen henkilö tuntee saavansa kunnioitusta noiden asioiden suhteen, ehkä vielä eräänä päivänä.
Muuten hommat on olleet ok ja toivottavasti jatkossakin tulevat olemaan. Uskallan soittaa ja kysyä paljonka uudet nokian nastakumit tänä talvena maksaa saamatta haistatuksia korvaani.
Tarkoituksena ei ole ollut millään tavalla mollata erityisesti eikä muutoinkaan teidän yritystä, pahoittelen aiheuttamaani mahdollista mielipahaa/taloudellisia menetyksiä. Tämä yritetään korvata vielä, vaikka tiedän yhtähyvin, että se ei ole millään tavalla korvattavissa!

Vastaa lainaten