Viestiketju
:
Paukkuuko pakkanen nurkissa?
Näytä yksittäinen viesti
#
2
23.01.2019, 19:03
turakki
Konkari+++
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 939
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja
jmk
Onks naperosta tullu kesäauto???
Vähän siltä vaikuttaa. Tänään lähti -5 kelissä kiukuttelematta.
turakki
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: turakki
Etsi kaikki turakki:n viestit