Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 23.01.2019, 19:03
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 939
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jmk Näytä viesti
Onks naperosta tullu kesäauto???
Vähän siltä vaikuttaa. Tänään lähti -5 kelissä kiukuttelematta.
Vastaa lainaten