Pikkune päivitys tohon etuperäremppaan liittyen.
Napoja avatessa rupes palaneen öljyn/rasvan haju nousemaan sitä mukkaa kun pultteja auko, etenki kuskinpuolella. No, siellähän oli murrosnivel aivan kuiva, ihmekkös että käry hais. Oli jo kuulat ja se "häkki" muuttanu väriä, vähän kovettunutta ja kuivaa rasvaklimppiä välissä. Apparin puolella oli vielä jotain märkääkin jälellä, sekin pääosin peräöljyä. Edellisellä remppaajalla ilmeisesti jääny rasvan käyttö hyvin vähäseks, jos ollenkaan raaskinu laittaa. Tuskin ois ennää kauan ajeltu ilman isompia vahinkoja.
Tiivisteitäkin oli vaiheltu vaihtelevalla menestyksellä, jos ei vielä rikki ollu niin hyvin murjottu ainaki.
Pronssiholkit oli korvattu jo neulalaakereilla. Ja olivat sitten aivan väljät.
Jatketaan taas kun homma etenee, jos aihe ylipäätään lukijoita kiinnostaa.