Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 18.01.2019, 09:31
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 141 Näytä viesti
Tuulilasin alareunassa olevan ritilän saa irrotettua konepellin alta löytyvillä mutamalla (5-6?) ruuvia. Sieltä putsaamaan törky pois niin voi löytyä syy tuohon puhaltimen tehottomuuteen ja pesunesteen hajuun.

Kennon putsaus on kojelauta pois urakka. Sitä kennon koteloo saa kuitenkin raotettua apparin jalkatilassa käsin kun avaa etummaisen ruuvin/ruuvit ja kampeaa esim isolla talttameisselillä auki. Siitä sitten imurioi sen minkä saa. Paineilmalla voi yrittää pöllyyttää vastakaisseen törkyä suuntaan.

Nimim. itsellä oli samat oireet.
Avasin tuulilasin alareunan ruuvit ja raotin sen verran että sain suurimmat roskat pois. Ei oikeastaan ollut paljoa. En ottanut koko peltiä pois, saako edes irti irroittamatta konepeltiä? Tarkastin että vesi poistuu sieltä ja hyvin tuntui lorisevan maahan. Tuulilasin pesunesteen haju tulee oudosti sanoisinko ennemmin kun auto paikaallaan ja startataan. Ilman että pissapoikaa olisi käytetty. Suihkauttaako tässä ajovalojen pyyhkimet automaattisesti kun valot kytkee? Mulla kun ne ajovalon pesimien letkut on tulpattu mutta mietin juuri että onko niitä syöttävä moottori kytketty irti vai koittaako aina painaa tulpattuun letkuun painetta? En ole tutkinut miten systeemi toimii. Alovalojen pesinten letkut piti tulpata kun siinä olevat muovisen kulmapalat vuoti kuin seula.

Moottorin väärin päin pyörimisestä oli varoitus motonetin sivuilta. Tarkistin että pyörii samoin päin kuin vanha mutta mitä jos sekin pyöri jo väärin päin? Mielestäni pyörii kyllä aika vinhaan mutta pitää vielä kokeilla minkälainen ero on toisin päin.
Vastaa lainaten