Näytä yksittäinen viesti
  #1707  
Vanha 04.01.2019, 12:33
rattimies rattimies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 21.07.09
Sijainti: Ingå
Viestit: 347
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 141 Näytä viesti
Pyöränlaakerit ei vielä ääntele tai oireile mitenkään muutenkaan.

Perä sen sijaan ulvoo jo melko pahasti n.70-80km/h nopeudessa.
Ja toinen napa vuotaa..

Unohtu aikasemmassa viestissä kysyä vielä pronssiholkeista, alkuperäset semmoset vai neulalaakerit?
Ok, no kyllä sinne sitten saa laittaa myös uuden välityksen. Vanhaa ei enää hiljaiseksi saa. Saat varautua myös siihen että hammaspyörien, vetareiden ja vetolaippojen boorit on jo kuluneet eli sieltä sitä löysää tulee.. Itse olen yhden etuakselin/perän laittanut ja sinne meni lähes kaikki uusiksi.
Sanovat että jos laittaa pronssiholkit niin alkuperäiset. Itse meinasin seuraavaan akseliremonttiin kokeilla niitä neulalaakereita. Vaikka ei ne pronssiholkitkaan ihan huonoja ole kun 400-500tkm niillä yleisesti mennään.
Olin itse niin laiska että ostin nyt ihan koko etuperän tehdasuutena, vielä kun niitä maailmalta löytyy.. samalla kaikki sisuskalut akseliin. Odottakoon tallissa tallessa toistaiseksi, kunnes on aikaa tehdä tuo remontti omalle hodarille.
Vastaa lainaten