Näytä yksittäinen viesti
Vanha 21.03.2005, 21:05
ttapio ttapio ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 03.12.04
Sijainti: ivalo, Finland.
Blog Entries: 1
Perusasetus

lokasuojien avartamisessa on yksi pointti mitä en tienny ennenkuin katsastus setä teki kotikäynnin. (tarkasti hitsisaumat) lokasujan reunan on oltava lain mukaan 30mm alempana kuin itse lokari. en tiiä mittauspisteitä
mutta tämmöstä se jutteli, ja kysyin että lasketaanko ésim. kumilevikkeen reuna joka kääntyy alas päin niin
se on ok. mie kun olin jo poistanu reunat ja hitsannu lokarin ja kylkipellin yhteen, säikähin ku alko puhuun moisesta säännöstä, mutta ei se mitään kumi levike tulee kumminkin ja siinä reunaa tarpeeksi. tosta soa hommasta senverran että se ei käy esim mulle ollenkaan. mie joudun vetään painavaa kärryä tai pikku kaivuria
niin se menee huonoksi hinata. tämmöisiä vinkkejä sain joilla on tehty soa. muusta en sitte tiedäkkään. mut minusta ei painopiste muutu kovin sillä alle tulee 36" renkaat 10" valssit.palkkia alareunoihin hylkyraudat helmoihin ja minun tapauksessa korin lyhentäminen tiputtaa painoa . en sitte tiedä kiloista mutta koko auto punnitaan kuulemma katsastusessa, sanoi inssi.

pakko mahtua ku on vihitty
Vastaa lainaten