Ristikkäiset kolmiomalliin ("double triangulated 4- link") taakse, eteen kolmilinkki + panhard jos on kovalla ohjauksella, tai jos täyshydraulisella ohjauksella niin sitten samalla tavalla kuin taaksekin.
Tolla tuplakolmiolla saa herkän kiertojouston, asiallisen geometrian suoraan joustoon, ja parhaan mahdollisen sivuttaistuen.
Noi nelilinkit kandee sit ihan oikeasti laskea, jos hyvän haluaa. Voi toki olla että olet laskenutkin, ei vain tullut ilmi onko niin tehty vai ei.
Mulla on koneella excel- pohjainen laskuri mihin saa etu- ja takapään samaan aikaan, se myös laskee ja piirtää useimmat asiat näytölle, ja saa laskettua joustoihin liittyvät pinionikulman muutokset yms...
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.
Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.
Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
|