Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 29.12.2018, 13:27
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

No jos yhtään katsot kunnolla rakennettuja offikamppeita, niin onhan niissä yleensä vakaajat molemmissa päissä. Se että aavistus lähtee äärijoustoista ei niin merkkaa, jos homma pysyy muuten kurissa. Toisaalta hyvin suunnitellulla alustalla kallistelut ilman vakaajiakaan ei ole ihan kohtuuttomia, vaikka porttaalit siihen oman soppansa keittävätkin.

Coil-overit tai ORI Struts:it laittaisin jos rahasta ei ole pula, ja kaveriksi tarvittaessa vaikka Currien anti-rockit toiseen tai molempiin päihin. 14" iskulla saa jo ihan hyvän määrän joustoa nelilinkillä, kunhan suunnittelee nelilinkit ja iskareiden kiinnikepaikat oikein. Mulla on Jeepissä 12" iskulla iskarit ja kaikki joustot on käytössä - tämä siis ihan katukäytössäkin oleva auto ja hyvä ajaa myös mutkatiellä. Putkirunkohäksätin taatusti helpompi rakentaa kunnolliseksi

Omaan XJ- Jeep pohjaiseen putkirunkokikottimeen aikanaan pähkäilin 14" ja 16" iskulla coil-overeita, renkaina olisi ollut 42" ja Mogin porttaalit. Nelilinkki edessä ja takana, n. metrin pituisilla varsilla. Silloin mallailin joustoja ja 14" iskulla olisi jo ollut itselle ihan riittävä.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 29.12.2018 13:30
Vastaa lainaten