No jos yhtään katsot kunnolla rakennettuja offikamppeita, niin onhan niissä yleensä vakaajat molemmissa päissä. Se että aavistus lähtee äärijoustoista ei niin merkkaa, jos homma pysyy muuten kurissa. Toisaalta hyvin suunnitellulla alustalla kallistelut ilman vakaajiakaan ei ole ihan kohtuuttomia, vaikka porttaalit siihen oman soppansa keittävätkin.
Coil-overit tai ORI Struts:it laittaisin jos rahasta ei ole pula, ja kaveriksi tarvittaessa vaikka Currien anti-rockit toiseen tai molempiin päihin. 14" iskulla saa jo ihan hyvän määrän joustoa nelilinkillä, kunhan suunnittelee nelilinkit ja iskareiden kiinnikepaikat oikein. Mulla on Jeepissä 12" iskulla iskarit ja kaikki joustot on käytössä - tämä siis ihan katukäytössäkin oleva auto ja hyvä ajaa myös mutkatiellä. Putkirunkohäksätin taatusti helpompi rakentaa kunnolliseksi
Omaan XJ- Jeep pohjaiseen putkirunkokikottimeen aikanaan pähkäilin 14" ja 16" iskulla coil-overeita, renkaina olisi ollut 42" ja Mogin porttaalit. Nelilinkki edessä ja takana, n. metrin pituisilla varsilla. Silloin mallailin joustoja ja 14" iskulla olisi jo ollut itselle ihan riittävä.