Miten ja minkälaiset iskarit kannattaisi putkirunkoautoon asentaa. coilit vai typpikepit?
vakioautoissa iskarit asennettu miten sattuu, toisissa suoraan, joissain vinoon, joissain toinen toiseen suuntaan vinoon kuin toinen..???
lisäksi viisaammat ovat sanoneet että esim. trial hommissa tulee haasteeksi typpitikkujen kanssa tuo auton kallistuminen eli ainakin jompaan kumpaan päätyyn olisi pakko rakentaa kallistuksen vakaaja tähän kun lisätään porttaalit on kaatumavaiva otettava kunnolla huomioon.
-Toisaalta kallistuksenvakaajahan rajoittaa joustoja, eli onko vain helpompi ottaa iskarit pienemmällä iskulla jolloin säästää myös rahaa?
putkirunko + v8-tekniikka (jousitettu massa) n.800kg + kuskit
volvo porttaaliakselit + 42" renkaat (jousittamaton massa) 700kg?
Ripustukset: 4-linkit.
Neuvoja kaivataan.