Lainaus:
quote:
Tähän vois sanoa, että ei ruotsista, vaan ameriikan maalta saa halvemmalla 599.99$ oli 12000lb mile markkeri(jäänee lähelle tai alle 750€ jos joku semmosen tilaa).
|
Sen ymmärtää kaikki, että harrastajat tilailee onnen kultamaasta kaikkia kivoja osia ja värkkejä jolloin hinta jää huomattavasti halvemmaks kun maahantuojan kautta ja niin sen pitääkin olla. Kuten olen aikaisemminkin kommentoinut hintoja, se joka uskaltaa ottaa riskin ja tilata itse, hoitaa takuunsa, asennuksensa ja käyttönsä ilman maahantuojan neuvoja ja opastusta, on ansainnut sen halvemman hinnan. Kyllä me tiedetään mistä sitä harmaata tavaraa saa ja mitä se maksaa, se vain ei sovi sellaselle yritykselle mikä aikoo olla pystyssä vielä useita vuosia, näiden välittäjien takana on useita konkursseja ja riitoja ex yhtiökumppanien kanssa yms yms. Sillon kun tehdään kauppaa harmaatuontiyrityksen lukuun ja välitetään osia kädestä käteen ollaan aika heikoilla jäillä, ainakin se pitää kertoa julkisesti edes ns kavereille...
Sitten kun diilaat harmaatuontiyritysten lukuun toisille harrastajille, pitää olla kanssa miestä kertomaan, että et sinä-eikä T-L Joensuusta hoida takuita eikä mitään muitakaan vastuita jos vehkeet hajoo tai jollekin käy ohrasesti vinssatessa.
Saat vetää vapaasti purut sieraimeen koska tuntuu et sulla on jotain todella paljon meitä vastaan, mitä en henkilökohtaisesti ymmärrä kun oon ollu siinä uskossa, että oot aikanaan saanu tarvitsemaas rengastietoa ja opastusta meiltä, ja jääty siihen uskoon että homma olis ollu ok.