Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 17.12.2018, 21:01
ideanikkari:n Avatar
ideanikkari ideanikkari ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 04.02.03
Sijainti: Orimattila
Viestit: 593
Thumbs up

Peukku!


Onkin ollut viime aikoina hieman vähissä UAZ -aiheiset topicit, hienoa että joku vielä näitäkin jaksaa rakentaa.

Näin jälkiviisaana, ainakin omalla kohdalla, keveys on enemmän kuin puoli ruokalajia tässäkin harrastuksessa joten kevyelle tekniikalle ääni täältä suunnalta.

Vilkaisin tuota levyjarrusettiä ja näyttäisi ettei tarvitse vanteita modifioida ollenkaan. Siltä osin helpompi kuin oma setti silloin aikoinaan, suosittelen.

Samaan syssyyn alkuperäinen ohjaustehostinsetti, niin alkaa helpottamaan kääntyvyyttäkin.

Ja jostain syystä itsellä on ollut aina tarve asentaa hydroboosteri jarruihin, niin hillitsimet alkaa olla kohdillaan niiltä osin.

Vanhoja muistellen: lyhyemmällä kitkapinnalla oleva tulisi etummaiseksi ainakin taka-akselilla => oli jonkinsortin itsetehostavaa vaikutusta? Edessä täysimittaiset hihnat, eivät ole yhteydessä toisiinsa ja siksi ei tehostavaa vaikutusta.
Kaippa oikean asennusjärjestyksen jostain huoltomanuaalista löytäisi kaivelemalla.

EDIT:
http://www.mortarinvestments.eu/assets/content/m1.pdf

Ainoa oikea ulkomuistista kaivettu asia oli että taka-akselille se lyhyemmällä hihnalla oleva kenkä ja sielläkin takapuolelle. Muut menikin sitten metsään... (sivut 74 ja 75).

Dementia iskee?

Alustalle vaan muutama pikku juttu ja kova menopeli siitä sitten tuli .
__________________
__________________________________________________ ________________

"Pimeässä risukasassakin voi olla hyvällä mielellä" sanoo pikku filosofi minussa

Viimeksi muokannut ideanikkari : 17.12.2018 21:11 Perustelu: manuaaliin linkkilisäys
Vastaa lainaten