Viestiketju: Moottorin alapesua??
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 16.12.2018, 13:00
Tuomo Tuomo ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 03.04.08
Sijainti: Lahti, Finland.
Perusasetus

Alustapesun/moottorin pesun löytäminen tuntuu olevan haasteellista, itse etin kanssa firmaa Lahden seudulta mikä tekisi alustapesun pitkään Sprinteriin. Öljyvuodot tms. ei ole ongelma, auto 8kk vanha ja 30tkm mittarissa. Ei löytynyt, jotain raskaankaluston pesulinjoja on missä vähän suihkitaan myös alustaan mutta ei se nyt riitä tässä tapauksessa. Liejua alustassa useita kiloja, luultavasti kymmeniä.

Tulee ajettu paljon kaivoksilla, tietyömailla, murskilla tms. ja kaikki ketkä kyseisissä paikoissa liikkuu niin tietää sen ihanan liejun mikä kuorruttaa alustan oikein mukavasti kelin ollessa sopivimmillaan... noh, päädyin sitten pesemään itse eräänä sunnuntaina työmaalla kun olin pohjapanssaria laittamassa öljypohjan ja jakolaatikon alle. Töissä ei haittaa öljyt yms. ongelmajätteet, ja kohtuu hyvin saa pestyä kun meillä on iso kuumapainepesuri ja sellainen vaihtokahva millä saa suihkun käännetty 90 asteen kulmaan. Pari tuntia kun makasi lattialla ja pesi niin tuli ihan ok, tai no ainakin senverran että viitti alle ryömiä panssareita laittamaan.
Vastaa lainaten