Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rölli
Eiköhän se juttu ollut niin ettei jamanttia kiinnosta rakentaa yhtään mitään vaan yksinkertaisesti levittää lompakkoa ongelman ratkaisemiseksi.
Mä lähtisin varmaan kysymään noista isommista paikoista mitkä huoltaa maansiirtokoneita. Jossain nekin pestään, ellei omassa hallissa ni sit teetettynä muualla ja niissä on takuulla rasvaa irrotettavana enemmän kuin yhdessä maasturin moottorissa. Nosturia tuskin löytyy mut monttu vois olla. Tai sit omat rampit mukaan et saa keulaa ylös.
|
Kyllä tuossa ongelmat on vähäisemmät kuin auton korjauksessa yleensä.
Yleensä tääl on oltu aika tee se itse henkisiä, niin todettakoon vielä, että sellaiseen ihan perus rosteriseen painepesuputkeen, jossa on kierre, voi laittaa hydraulinippeleistä mutkan tai tee haaran. Pitää putkea maata tai lattiaa vasten ja suutin pesee ylös. Joku konsti pitää olla katsoa onko riittävän puhdas.
Jumper joka oli vähän hankala edellytti sen muovisen suojan poistoa koneen alta. Taisin pestä vähän kerrassaan lidlin painepesuril ja rotolla. Pelkäsin sähköjen herkkyyttä, siksi katselin lampulla tarkkaan mistä pesen pikkupesurilla.
Minun mielestä se jarrukliineri idea oli aika hyvä ja saisi rasvat ympäristöystävällisesti rätteihin. Ehkä sen jälkeen vois pestä koneen kuumalla vedellä.