Viestiketju: -Afrikan Tähti BJ-
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 30.11.2018, 01:08
pillimehu:n Avatar
pillimehu pillimehu ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 28.11.17
Sijainti: kaenuu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HJ60 Näytä viesti
Tai sitte ne oli tulossa jututtaan sua hienosta maasturista jollaisen haluaisivat itelleenki...
...itse asiassa sekin on koettu että kyttäpoliisit autoani kehuvat...silloin kyse oli lentävien puhallusratsiasta johon karautin vaz2101-sotaratsullani...käyttövaliostani oli karsiutunut pois kuskin ikkunan veivauskahva joten koko ovi piti avata reipasta puhallusta varten...saatuani oven auki ja huulet tötterölle kuulin virkaatekevän kommentoivan: "...sinullahan se hieno auto on..." ...puhallettuani nollat tauluun lähdin pykältämään eteenpäin...pohtiensamalla että sanoiko skoude sen kohteliaisuudesta vaiko v*dduilusta...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Jos toi oli joku metsätie / kärrypolku missä nökötit, niin ehkä ajattelivat että sieltä olit tulossa ja kävit vaan kääntymässä, eivätkä jaksaneet alkaa enempää säätämään, kun olivat menossa munkkikahveille
...syväanalyysin jälkeen olen itsekin päätynyt samaan toteamaan...kököttäessäni kärrypolun päässä kone käynnissä enkuitenkaan periatteessa ollut tiealueella......joten siinämielessä saattoi olla niin että virkaatekevät valitsivat mieluummin hyöryävät munkkikahvit kuin loputtoman väittelyn erään maastoautoharrastajan kanssa...tosiasiassahan heillä ei ollut muuta näyttöä kuin näkymä 500m:n päästä siitä että pakitin kärrytien tienhaaraan xenon-valoistakauhistuneena... (vaikkakin näytöstä puheenollen kärrytie päättyy 200metrin päässä järveen ja jarrutestialustana käyttämäni soratie oli täynnä 35renkaiden lukkojarrutusjälkiä)...ja mikäli he olisivat suvainneet saapua minua jututtamaan niin olisin kivenkovaan vakuutellutviattomuuttani ja väittänyt että trailerilla poikainkanssa tähän tuotiin ja parasta aikaa paluukyytiä tässä vartoilen kärrypolun päässä kököttäessäni...

sitä olen vaan jäänyt miettimään että ellen olisi kohtalonoikusta kammonnut lähestyviä xenon-valoja niin olisin 100%todennäköisyydellä kääntynyt suoraan STOP-merkin ja pollaripartion väliseen puristukseen...silloin olisin saattanut kuulla jotakin muutakuin kehuja...
BJ42 1981 -rosvo-
BJ75 1987 -hillbilly-
Vastaa lainaten