Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 23.11.2018, 07:31
SeppoHovi SeppoHovi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 30.09.11
Sijainti: Jokela
Viestit: 378
Perusasetus

Jotain näperretty, lähinnä pieniä juttuja mitkä vie aikaa muttei mitään valmista tunnu näkyvän.

Akkutelineen joutui suolistamaan samalla kun kone vaihtui. Paikkaa piti siirtää rungon päältä, tulipeltiin missä se on CJ7:kin kiinni.





Kytkinhän piti samalla muuttaa öljyllä voimaa siirtäväksi. Vähän alkaa tuolla puolella olla ahdasta...



Ainut orjasylkky mikä sopi paikalleen oli tommoinen kisainen vetävä sylinteri. Kiinnitys piti askarrella laatikon ulosoton luukkuun. Pillimehu ei sitten kommentoi tyttömäistä väriä!



Kardaanitkin sopi kivasti paikalleen kun laatikot sattui samoille paikoille kun vanhat.



Sitten tulikin episodi mistä myönsin itselleni papukaijamerkin ja oikeuden ostaa projektimopon jossain vaiheessa.

Koneestahan uupuu ilmastoinnin kompura (en nyt nähnyt sitä kovinkaan pakollisena tämän tyyppisessä autossa) ja tehostajan pumppu. No tehostaja voi joskus tullakin, mutta tässä tilanteessa moniurahihna tuppasi olemaan vähän pitkä ja mahdoton pujotella ilman näitä puuttuvia pyöriviä renkuloita. Noh ennakkoon olinkin ollut fiksu ja tilannut pari ylimääräistä siivapyörää millä tämä tulisi toteuttaa. Siivapyörässä oli laakeri 17mm sisämitalla, ei ongelma ollenkaan henkilöille sorvin kanssa, no minulle pieni ongelma kun ei ollut oikein 17mm akselia saatika pulttia millä sen olin suunnitellut toteuttavani. No agressiivisen googlettelun jälkeen selvisi, että Suzuki PV:ssä on samat laakerit taka-akselilla. Ei muuta kun moposporttiin hakemaan taka-akselin holkkia.

Sehän on kun nenä päähän.



Tästä intoa puhkuen talliin tekemään tellinkejä mihin tuon holkin voi hitsata.



Sehän tuntuisi rokkaavan. Nyt vielä hommattava lyhyempi hihna ja pitäisi toimia.

Kohta voikin suunnitella koneen starttailua.

Viimeksi muokannut SeppoHovi : 23.11.2018 09:00
Vastaa lainaten