Homma jatkuu. Herätys ilmeisesti meni perille, sillä puhelin soi tänään asian suhteen ihan aktiivisesti. Erittäin hyvää ja rakentavaa keskustelua käytiin! Kiitos vain kaikille, kenen kanssa tänään puhelimessa juteltiin.
Sen verran pitää kuitenkin noita jytyn juttuja kommentoida, että vuosien varrella olen henkilökohtaisesti ollut lähes jokaisessa talkoopäivässä mukana, mistä on julkinen ilmoitus annettu jäsenenä oloni aikana. Silloin ei tehty reittejä paukkajalla, koverossa ja värtsilässä pelkästään mönkkäristeille eikä autoille, vaan molemmille! Nykyjään ei ole ollut talkoita, ei juurikaan tapahtumia johon osallistua. Toki olin jäähyllä koko harrastuksesta n.1.5v, mutta olen kuitenkin syrjäsilmällä tätä toimintaa seurannut.
Kuka voi väittää, että toiminta EI ole hiipunut sitten muutaman vuoden takaa?
Vuosikokouksissakin olen ollut lähes jokaisessa, silloin kuin tätä hommaa aktiivisesti harrastin. Joitakin tehtäviä olen seuran eteen hoitanut, mutta se jääköön jokaisen harkintaan onko se ollut osaltani riittävää. Ilmeisesti ei, kun herra jyty on sitä mieltä, että mitä mönkkäristit on tehnyt automiesten eteen? Sitä sopii miettiä...
Minua henkilökohtaisesti saa syyttää tuosta uudesta seuraideasta! Otan siitä täyden vastuun, mutta lupaan myös hoitaa sen liikkeelle. Sitä en tiedä mihin se johtaa, mutta aika näyttää.
Joka tapauksessa, herätys on nyt annettu! Toivottavasti tämä kaikki on hyväksi koko ikäni harrastamalle moottoriurheilulle! Kaikille alan harrastajille hyvää jatkoa, olen puhunut, nyt siirryn tekoihin. Tästä asiasta en enempää keskustele!
|