Kyllä sun oma aavistus on ihan oikea.
Kun jakolaatikon lyhyt alue on kuitenkin niin tiheä, että tuolla koneella on vääntöä maastoykkösellä ihan tyhjäkäynnistä alkaen, niin kyllä alhainen stallspeed on silloin parempi.
Maastossa kun tarvitaan(ainakin mie tykkään) pehmeitä lähtöjä. Automaatin kanssa voi sitten ihanasti leikkiä kaasujalan isovarpaalla sitä tasaisen väännön tarjoamista siihen kantoon...
Ei vaan ihan totta, tuo stall speed on se jolloin turbiini todella ottaa, toki auto ryömii jo sitä alhaisemmalla käyntinopeudellakin. Sitten kun ollaan sitä kantoa vasten niin tuossa 2800kierroksessa kun tapahtuu todellinen tarraaminen, niin saattaa olla vähän äkkinäinen tapahtuma edessä.
Antti L
RR-73(Automatic)
Omat hommat on kovii hommii...
|