Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja harrastus
Öljypohja vuotaa ja kun kerran joko kone pihalle tai etuakseli pois ln110 mallisessa hiluxissa niin samalla kun pohja saa uuden liiman niin voisi kiertokangen laakerit vaihtaa.
Kattelin megazipin hintoja ne kun myyvät(alkuperäisiä) osia niin siinä on laakereille merkinnät jpp mark tai mark2 tai mark3
Mitäköhän ne tarkoittavat.
Mistä ja mitkä porukka on yleensä ostanut ja miten öljypohjan liim alkuperäinen toyota maksaa liki 70€ tuubi mutta löytyykö joku hyvä vähän halvemmalla vai kannattaako sitä kallista laittaa kun kerran tekee.
|
Siis toyota luokittelee nuo kampuran laakerit JA niiden naaraspuolet moneen luokkaan. Riippuen miten miten hiominen on onnistunut?
Noissa on eroa millin tuhannesosia. (tarvikkeet on varmaan??? puolivälissä)
Itse en ole käyttänyt Toyotan tiivistemassa, parhaat/ja edullisin kokemukset on "bilteman punasesta-" (kaikki missä lukee permatex?)- en koske