Piti käydä Kulmakorvessa vähän möyrimässä.
Tämä oli sitten ainoa paikka mihin jäätiin jumiin. Sopivasti kivien väliin ristiriipuntaan. Tuossa paikkaa tuli myös ainoa vaurio. Takapuskurista hajosi muoviset kiinnikkeet, mitkä pitää sitä paikallaan. No näitä samanlaisia muovisia kiinnikkeitä tilasin kiinasta mulle 100kpl, joten ei muuta kuin uudet kiinnikkeet paikalleen ja puskurin kiinnitys on taas ehjä.
Havaittua tällä tämän päiväisellä offailulla. Pitäisi saada jakolaatikkoon välityssarjaa. Koska nyt tuo menee aivan liian lujaa hitaalla alueella. Minkä myötä kytkin käryää mukavasti kun sillä joutuu vähän vauhtia himmaileen. Välityssarjan myötä varmaan poistuu myös tuo ongelma saada vääntöä lisää alle 2000 kierroksen. Nyt tuo oli useassa nousussa ongelmana kun piti saada kierrokset yli 2000, mutta ei saanut kovin lujaa kuitenkaan ajella, ettei se hypi kivien yli ja riko paikkoja. Perässä ois myös kiva olla lukko kompensoimassa tuota keulan joustoa. Takapää joustaa myös sen verran hyvin, että renkaat ottaa noihin levikkeisiin kiinni. Pitäisi vähän modailla niitä levikkeitä. Tai vaihtoehtoisesti pitäisi olla hieman pienemmät renkaat. Itse korotussarja toimii kyllä loistavasti. Tuolla mennään yllättävän pahoista paikoista. Muovihelmatkin pysyi ehjänä, eikä etupuskurikaan saanut kertaakaan osumaa. Nuo Maxxiksen renkaat toimi myös hyvin. Sinne saa sen verran kierroksia, että kuvio puhdistuu hyvin ja pitoa riittää. Land-Cruiserissa oli muinoin Kumhon mutiaiset niin ne oli kyllä surkea esitys. Niiden kuvio ei puhdistunut, tosin eipä sillä cruiserilla saanut edes kierroksia siihen koneeseen.
Jonkin asteen pohjapanssari olisi kyllä ihan jeez. Nythän tuolla ei ole edes keulan alla sellaista. Toisaalta tuolla reissulla keula ei kertaakaan ottanut edes kiinni mihinkään. Jotain etua tuosta risukeulasta, koska keulan alla on aika hyvä maavara ja perässä sitten välillä taka-akseli tökkäsi kiviin kun keula taas meni niiden yli ilman mitään osumaa. Runkopalkit otti muutaman kerran kiinni ja helma myös parissa kohtaa vähän hieras. Taittuu todella hyvin joka paikkaan. Sopivan kaponen edelleen, joten mahtuu hyvin väleistä puikkelehtiin. Pituuskin on aika hyvä. Se ei ole liian lyhyt, eikä liian pitkä. Nousu ja jättökulmat on kanssa aika jeez. Kyllä tuo yllättävän pätevä offailu peli kyllä on vaikka onkin tuollainen citymaasturi. Käyttökustannukset on melko edukkaat. Vakuutus on vain 160e/vuosi. Verot oli joku 750e/vuosi. Ja kulutus on koko ajan ollut alle 10. Pienemmälläkin toi varmaan menis jos alla olisi jotkin muut kun mutiaiset.. Tuohan on myös ihan mukavilla varusteilla kun on cruise, webasto ja ilmastointi. Eikä nuo ole edes kalliita pelejä. Kaikenlaista offipalikkaa saa noihin ja ei ole kalliita. Taka-akseliin lockright oli luokkaa 200e. Ei paha.