Suunnitelmissa on kyllä leimata tuo tuossa kesänmittaan.
Ajattelin pitää suht vakiona, joskin takakontista tulee ehkä maailmankaikkeuden hienoin de-luxe offiasuntoauto vessoineen ja suihkuineen
Haaveena olisi tehdä tuosta takapaksista irroitettava tyyliin konttikuorma-auto, joten jos lähtee esim. pidemmälle venäjän reissulle, niin saapi luksukset mukaan ja taas lyhyemmille iloitteluille voi jättää
tonnin painoa pihamaalle.
Tekniikka tod. näk. säilyy suht vakiona, joskin kaasuttimen ajattelin vaihtaa länsimalliin... tippuu kuulemma kulutus "hieman".
Puumerkki on kyllä törkeä plagiaatti, mutta suonette sen toiselle itäautojen ylistäjälle
Asustelen länsi-vantaalla, enkä haisevassa stadissa... Härveliä saapi kyllä tulla ihmettelemään jos kiinnostusta on... koeajokin voisi järjestyä kevväämmällä...
Tuolla takapoksissa on tällähetkellä pari pöytää, joissa on ollut radiolaitteet, sekä pitkä tilapäispenkki turvavöineen!
Alkuperäistä varustustakin on kiitettävästi jäljellä, kuten alkuperäinen riippumatto (!) ja SA-öljykanisteri, sekä tietenkin fikkari, roikkalamppu, rasvaprässi jne jne...
Vinssi on vielä hakusessa, joutunee vierailemaan itä- tai etelänaapurissa.
Tuohon muuten saa tehdasuuden lock-right tyyppisen lukkoperän (siis murikan) hintaan 100e! Tuliterä vinssi maksaakin sitten jo melkein tonnin
Tässä nyt tämmöistä jorinaa... palailen varmaan huomenna asialle ja lisään kuvia.
Auto on muuten ristitty irinaksi ja irina on aika iso tyttö! Varmaan viihtyisi KooPeen leenan seurassa
t: Pasi
GAZ-66
"Gorkovsky Avtomobilny Zavod"