Tulevana talvena olisi tarkoitus työntää LH56:seen Hiaceen(-89) 2L-T:n moottori ja yritän valmistella hommaa. Löytyy 2L-T:n kone joka on ollut automaatin edessä eli vauhtipyörä ja kytkin on hankintalistalla. Täällä on porukkaa joka on jumpannut noiden kytkimien kanssa joten toivoisin saavani muutaman neuvon kun joillain ei ole väärien osien takia kytkin enää irroittanut. Ei ole tarkoitus virittää konetta tappiin saakka vaan niin että olisi toimiva ja mukavempi ajella joten en tarvii sintteriä enkä mitään HiPo-kytkintä. Joten:
1. Onko 2L:n ja 2L-T:n vauhtipyörissä jotain eroja ja mistä ne erottaa? Mulla on olemassa yksi vauhtipyörä joka käy kampiakseliin mutta onko esim. halkaisijassa eroja?
2. Mikä kytkin käy sitten auton originaaliin laatikkoon niin että se toimii? Onko niin että 2L:ssä on 225mm kytkin ja 2L-T:ssä 236mm?
Olisin kiitollinen jos näihin saisi apuja ettei tarttis yhdistää moottoria ja laatikkoa moneen kertaan.