Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 02.10.2018, 10:36
angrynerd:n Avatar
angrynerd angrynerd ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.02.18
Sijainti: Oulu, Valtimo, Suomi
Viestit: 85
Perusasetus

täällä tötteröhattujen jutustelua..

Kyllä tasapainoakselilla on ihan tarkoitus ja eikä kannata jättää pois pyörimästä. Ei sitä ehkä tyhjäkäynnillä huomaa tai muutaman tuhannen kilometrin matkalla.
Hintaakin pajeron gatesin tasapainohihnalla on 11 e ja kokosarja missä on kaikki hihnat ja kiristimet on 100e.

Tasapainoakselin idea on perusmekaniikkaa sen verran pitäs osata moottoritekniikkaa, jos alkaa moottoria värkkäämään.
Kännykkäsukupolvi vaan osaa vaan ladata appejä netistä.

4-pyttynen rivimoottori ei ole käynniltään symmetrinen vaikka kaikki osat olisi tasapainotettu ja mitä isompi on moottorin tilavuus sitä enemmän tsapainoakselista siitä on hyötyä mootorin elinikää ja sisäisiä rasituksia ajatellen.
__________________

Missä kohdin puuhastelu muuttuu hulluudeksi?
Vastaa lainaten