Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikki
Iskareista sen verran, et raskaan kaluston iskarit on säädettävät.
Kysyppäs Europarts:sta ettei ole vielä säädettävä liikerajoituskin? (Mersun ilmajousituksessa iskari on rajoitin samalla)
Paina kasaan ja pyöritä myötäpäivään --> jäykistyy ja päinvastoin. Huomaat pyörittäessä, että menee yhdessä kohtaa pari milliä lisää, jolloin tarttuu säätöholkkiin. Muista laskea säätökierrokset!
Sitt vinkiksi öljyyn, SACHS tehtaalla oli 2hanaa, mutta racing puolella (F1, hyperautot, ralli ym. "hiphop" vehkeet), siellä oli vain yksi hana...
|
No empäs ole tuota tiennyt vaikka pitkään ollut raskaan kaluston kanssa tekemisissä. Mahtaiskohan noissa mun omissa olla tuollanen ominaisuus kun ovat trailerline tarviketekeleet
Eilen käytiin offittelemassa ihan käypäset perusoffailuun kun ei vedä kivikossa täysiä.
Aika vaivatonta oli meno ja ajaminen helppoa kun ei ole ylityksiä ja joustaa hienosti. Aiva nauratti ajella ku sai ajella ihan mistä sattuu ja meni vaan