Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samppahj
Oli kyllä yllättävän halpoja ovet jenkkilän Cruiserosiks. Naurettavin mihin ite oon törmänny on FJ60:n ohjekirja "osta heti" hintaan $160. Jokunen helmilöytö tullu ebaysta itekki saatua, mutta ei halvalla. Pakko ollu kuitenkin ostaa, mutta niistä lisää sitte omassa projektitarinassa, kun tulee aika niiden paikalleen laitolle.
|
...muutama sana eBay:stä...ja sekä
jokaikisestä muustakin verkkokaupasta Ameriikan mantereella... ...piti ihan tarkistaa Offipalstan
search-toiminnolla että onko tästä ollut aiemmin juttua etten samaa vanhaa p***kaa uudelleen jauhaisi

... eipä ollut, hakusana
"shipito" heitti aikalailla tyhjää... se sana on nimittäin ehdottoman tärkeää tietää mikäli haluaa säilyä terve

järkisenä eBayssa ja muissa Uuden mantereen verkkokaupoissa... ...Shipito oli avainasemassa allaolevassa kuvassakin esiintyvään, AfrikanTähden mysteeriosia sisältävän paketin saapumiseen...
elikkä mikäkö se on???...

...kirjainkombinaatio taitaatulla sanoista "ship-it-to", toisinsanoen palveluportaali pakettien jälleenlähetykseen...
lyhyesti sanottuna homma menee näin:
-ilmainen rekisteröityminen
-saat jenkkiläisen postiosoitteen (x3)
omalla nimelläsi
-varastonhallinta netin kautta
-jälleenlähetys suomalaiseen kotiosoitteeseesi
-halvat rahtihinnat, jotka Shipito on saunaillassa sopinut kuriirifirmojen/postilaitosten kanssa

-maksu hoidetaan Shipito-tililtäsi, jonne voit tallettaa rahaa luottokortilla/PayPal:in kautta/Bitcoineilla...
...itse olen henkilökohtaisesti käyttänyt palvelua vuodesta 2013 saakka...ja voin sanoa että toimii paremmin kuin kuuluisa VR:n junanvessa

...tarkistin juuri, että olen tähänmennessä jälleenlähettänyt itselleni 123kpl paketteja...ja jokaikinen on tullut perille ongelmitta... pääosa saapuneista paketeista on ollut kaikenlaista
NewYork
Islanders-keräilyharvinaisuutta, mutta myös erinäinen määrä LandCruiser roinaa sekä muuta lifestyleä on saapunut Shipiton mainion palvelun kautta...
parasta koko jutussa on se että saat
oikean amerikkalaisen postiosoitteen...itsellänikin on osoitteet Kaliforniassa/Nevadassa/Oregonissa omalla nimelläni...tilaat mistä-vaan-mitä-huvittaa ja
unohdat ne ainaiset ongelmat joita suoraan Suomeen postituksesta yleensä aiheutuu... ...ei nimittäin mikään ole ärsyttävämpää kuin ruinata joltain yksityiseltä myyjältä/verkkokaupalta: "
could you send to Finland
?" ...UnitedStates osoitteesi kannattaa tallentaa eBay:hin, niin on sitten näppärä painaa sohvalla nappia ja tilata lauantai-illan pikku

kaljoissa kaikenlaista kivaa!
...ainiin, Shipito tarjoaa mahdollisuuden myös pakettien yhdistämiseen...esim. tilaat kaikkea pientä hilpetööriä Oregonin osoitteeseesi ja pyydät että Shipito avaa kaikki paketit ja yhdistää ne yhdeksi paketiksi jonka sitten lähetytät itsellesi...easy! ...kokeilkaa vaikka itse, osoite
www.shipito.com avaa ovet Ameriikkaan

!
ps.tätä ette sitten kuulleet minulta...

...parasta/pahinta on se että Shipitossa saat kirjoitella lähetyksen "custom declaration"/tulliselvityksen ihan itse omantuntosi mukaan