...projektit ovat niitä juttuja joissa juoksuhiekkamaiseen tapaan vajotaan yhä syvemmälle sekä etäämmälle alkuperäisistä päämääristä... originaali masterplan ei pätenyt kojelaudankaan kohdalla...aluksi en meinannut tehdä sille mitään mutta sitten sain kuningas

ajatuksen tuunata sitä rouheampaan suuntaan... ...koskapa kojetaulua kiertävät pehmustelipat ja alalaitakulmapalat alkoivat avoautokäytössä näyttämään kovin tyttö

mäisiltä niin päätin sanoa niille
Sayanora...ja MUOVIAkin

mokomat olivat sitäpaitsi!
pehmustepalojen riisumisen jälkeen kojetaulussa ammotti reikiä kuin rengin perperissä... ...edellisissä elämissä tehty kasettimankan upotuskin vaati huomiota osakseen...toisinsanoen tukkimista, sillä tässä ajoneuvossa eivät
Suomipopit tule soimaan...moottori&ajomelu ovat musiikkia minun makuuni

!
...reiät muurasin umpeen migatronicilla...
...jonka jälkeen kojetaulusta alkoikin irvistelemään edellisten elämien ylimaalaukset...altapaljastuva valloittava

fosforinvihreä taitaa olla ylimaalaussävy numero 2...
...sitten aloin arpomaan ja meinasin muuttaa koko roskan rosteriksi...
...jonka jälkeen käänsin jälleen poliitikkomaisesti projektitakkini ja suhuuttelin sittenkin "532":set pintaan... ...kojetaulun maalaus meinasi mennä kalkkiviivoille...juuri tarkistettu Forecan havaintohistoria paljasti maalausajankohdan 26.lokakuuta2017, klo19.00 lämpötilaksi
-2,4 Celsiusta...

...mutta PohjolanLiikenteen tallissa ei auta pikkuasioista alleen laskea...ei muuta kuin kovempi annostus kovettajaa sekaan ja suhuuttamaan...

...jos maalauslämpötila olikin negatiivinen, niin vastaavasti positiivista oli se että havaintohistoria osoitti lumen syvyydeksi 0 cm



!