Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 05.08.2018, 08:31
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 3.019
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
kokemuksesta voin sanoa kun maalasin hitsatun kaaren sinkkisprayllä ja sitten kittasin. niin seuraavana päivänä oli kitit melkee lattialla ja maali poissa

oli imaissu kitti sen maalin siitä itteensä ja lähteny irti.

tosi härski ku oliki sit kaari täysin puhtaalla pellillä
Kovetteen määrällä ja kerroksen paksuudella huomannut myös vaikutusta. Yleensä mitä paksummin, sen enempi ongelmia.

Vanhaa Mersua laittaessa oli johonkin tullut laitettua hiekkapuhallus Zinga punainen Wurth Rost Stop ruosteenestomaali ja siihen saakka ihan hyvä käsittely. Siihen kuin laittoi lasikuitikittiä, tuli ongelmia. Ongelmien määrään vaikuttu kovetteen määrä, suuremmalla kovetemäärällä sujui paremmin.

Vetäisin puukolla naarmuja parantamaan kitin pysymistä kun tuli vähän isompi kittikohta.

Kokemukset kittailusta niin huonoja auton pelleissä, että mielellään sillä tiellä ei huvita enempiä jatkaa. Homma on aika hidasta jos haluaa vähänkin hyvän näköistä.

Vaikka voi teistä olla naurettavan tuntuista, vieläkin hehkutan, että kittaamiseen verrattuna polymeerimassa oli hyvä juttu laitettuna samaan tapaan kuin keittiössä tiskipöydän saumaus. Massa on joustavaa ja ei lähde siksi noin vaan irti vaikka ajoneuvolla vähän rymyäisi. Nyt on autossa aurinkopaneeli liimattu sellaisella massalla.
Vastaa lainaten