Mulla on ollu nyt vuoden päivät käytössä Doogeen alkuperänen S60, eli onks se nykyään pro vai mikä, kun tuo lite tuli markkinoille?
Ei oikeestaan toimivuuden suhteen ollut juurikaan ongelmia, mitä nyt perus tilttailua yms joskus, mitä tuntuu kaikki luurit tekevän aika ajoin. Prosessori on ehkä vähän hitaan puoleinen, mutta ei varmaan normikäyttäjälle merkkaa mitään, ellei pelaile jotain yms raskasta. Kamerassa nyt ei ole kauheasti kehuttavaa, vaikka ihan suht ok laatuisia kuvia ottaakin. Vakiolla kamerasoftalla ei pysty hämärässä kuvaamaan videota ollenkaan, kun framerate tippuu ihan jäätävälle tasolle, ja muutenkin videota kuvatessa automaattitarkennus "pumppaa" kuvaa ihan jatkuvalla syötöllä. Paremmilla kamerasoftilla ongelmat onneks poistuu.
Kasassakin on pysynyt, eikä nitise eikä natise vieläkään, eli jämäkkää tekoa. Vaikka ei tuo nyt mitään ihan tolkutonta runtua olekaan saanut, mutta lennellyt kyllä pitkin lattioita monet kerrat. Viimeks suzukin kytkintä vaihtaessa oli taskusta pudonnut lattialle pyörimään romujen sekaan ja vahingossa kolautin hallitunkin varrella suoraan näyttöön, mutta ei hajonnut. Lasikalvon olen kyllä lisännyt jo uutena lisäsuojaks.
Suht iso ja painava murikkahan tuo on, mutta siihen kun tottuu, niin sen verran tyytyväinen olen ollut laitteeseen, ettei vielä ole käynyt uuden luurin hankinta mielessäkään.