Lainaus:
	
	
		
			
				
					Alkuperäinen kirjoittaja  AhtiIlari
					 
				 
				Hj 61 kone 6kymppiseen 
Onko kukaan tehnyt? 
Mistä apua/tietoa sähköjen sovitukseen? Kone vaihdettu, pelaa muuten mutta ei sammu eikä lataa. Ilmeisesti pitäis purkaa vanha esikammiokoneen hehkureleet pois? 
Laturit samanlaiset, säädin laturin päällä. Auto Lappeenrannassa. 
Remontista jäämässä -89 mallinen hj61 koko auto ylimääräiseksi, risalla 2H koneella. 
			
		 | 
	
	
 Hehkureleillä ei ole tekemistä asian kanssa. Latausreleen kylläkin. 
Eli jos uusi laturi on sisäisellä säätimellä niin wanha rele ns.kuikkaan, laturin B+ navasta kaapeli suoraan akun plussaan ja sieltä säätimen johtonipusta etsien semmoinen karva johon tulee virtojen ollessa päällä jännite, ja jonka ,maadoittaminen sytyttää filter, tms.merkkivalon. Siitä laturin heräte..
Sammutukseen voinee hyödyntää wanhan koneen edic.laitteen, eli laittaa sen käuttämään sammutinta.
Nämä ohjeet on täysin hatusta ja perustuu kuvitelmaan Bj 42:ja Hj 60 sähköjen edes pieneen samankaltaisuuteen...
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________
				Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi