Ja mikäli Suzukia harkitsee, niin ei kannata unohtaa Jimnyä, joka on maasto-ominaisuuksiltaan ihan samalla viivalla vanhempienkin kanssa, mutta on kuitenkin pidempänä, leveämpänä ja kierrejousitettuna huomattavasti mukavampi ajaa kadulla. Moottoreissakin tehoa jonkin verran enemmän kuin edellisissä malleissa. Uudempina niissä on myös luonnollisesti korista enemmän jäljellä, kuin noissa vanhoissa ruostepaskoissa...
Hardcore offroadiin kuitenkin pykälää haasteellisempi aihio, koska Jimnyä ei ole jenkeissä koskaan myyty, niin osatarjonta on siltä osin hiukan suppeampaa, mutta palikkaa kyllä löytyy nykyään ihan kivasti ja vieläpä sattuneesta syystä bonuksena ihan täältä ison lammen tältä puolelta.
Toki 410/413 malleissakin on oma viehätyksensä, mutta niiden kohdalla katselisin ensisijaisesti kyllä Samuraita, koska siihen on kaikista laajin osatarjonta.