Nyt on hiukan testattu maastoakin ja keula on ihan liian painava. Loppu auto kyllä tulee perässä, kun vaan saa etupään menemään kaatamatta

Jännä ajaa kun ihan sama miten pyörität ruoria, niin perä tulee miten tulee jälessä.
No laittaa vinssiä ja ruveta tutkimaan alustan toimivuutta sitten tarkemmin kun kulmaan pääsee.
Pari pikku juttua piti fiksaa kiihdytyskisojen jäljiltä. Oli kolmen tuuman dp ja sen jälkeen klemmari liitoksella kulma kiinni ja se ei tuntunut pysyvän sitten millään kiinni. Hallissa oli sitten kaksi 45 kulmaa koossa 3,5''. Hetken aikaa mietin, että ampuuko yli, mutta kerran turbon lähtö on sen 3'' v-pand ja jonkun koulukunnan mukaan dp pitäs olla puol tuumaa isompi kuin turbon jättö, niin ei muuta kuin pajottamaan putki sopivaksi ja kiinni. Yksi ryssänjiiri piti tehä, mutta ei tosta vaihdelaatikosta oikein muuten päässy ohi.
Sitten meni hermo kun imusarjaan tuleva ahtoputki ei ruvennu pitämään. Toki kun kiireessä tei, niin klemmari tuli suoraan tiukan ysikympin mutkan päälle ja eihän sillä ollu es edellytyksiä pitää. Otin irti ja liitin pienen pätkän suoraa putkea, että saa klemmarin suoralle osuudelle. Koeajoa ei ole viel suoritettu, mutta josp se nyt es hiukan parantusi.
Sitten suurin murheenkryyni, mikä tuli esille kun koeajettiin, niin tarpeeksi kun kallistuu, rupee ole tyhjäkäynnillä öljynpaine ongelmia. Jostain syystä laturin perseessä oleva ap pumppu saa liikaa öljyä ja kannessa ei riitä öljykierto. Turbolle on ulkoinen kurisin öljylle ja ilmeisesti samanlainen pitää laittaa AP-pumpulle. Jännä että tässä on aina meinannu olla ongelmaa saman asian kanssa. Luulin että alkuperäinen kuristin banjopultissa olisi riittävä, mutta nyt kun käytin pulttia irti, niin oli siinä kuitenkin 4 mm reiät ja tarvittava kuristin on tod näk luokkaa 2 mm tai alle. Pitää koittaa salhydrosta hakee ensi viikolla.