Ei syötön säätö vaikuta kulutukseen jos ajotapa pysyy samanlaisena.
Syöttöpumpun ajoitus ja suuttimien kunto vaikuttaa huomattavasti, joten ensimmäisenä johonkin diiselipajalle ajoituksen tarkistukseen.
Jakopäänkopan voisi käyttää myös auki ja tarkistaa että nokka-akseli on ajoitettu myös oikein.
Niin tuo oliki j100. Siinä on sähköinen syöttöpumppu josta ei pysty syöttöä säätämäänihan noin vain. Mutta johtosarjojen väliin on saatavilla pokseja. Lähtisin ensin tutkimaan löytyykö pumpulle menevistä johtosarjoista mitään jälkikäteen lisättyjä laatikoita.
Pumpun ajoitus ratkaisee siinäkin paljon.
J100:ssa on katalysaattori. Voi olla tukossa jos tuntuu että vedot on myös hukassa.
Viimeksi muokannut Mika_T : 22.06.2018 12:31
|