Näytä yksittäinen viesti
Vanha 15.03.2005, 12:54
SuurSyömäri:n Avatar
SuurSyömäri SuurSyömäri ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: Oulu
Perusasetus

No joo näyttää olevan hankalaa...

Tossa nyt sitten ongelmien välttämiseksi ajattelin kahvi- ja tupakkarahat kuiteski. Meinaan aikaa ja rahaa meni ihan helevetisti kun joutu päivittää suunnilleen kaiken... Videokamerakin piti hankkia. Ja muutama kortti koneeseen... nivaska piuhaa jne.

Tuotos tuleepi nyt sitten maksamaan kynpin Ja ne jotka ovat minulle videomateriaalia lähettäneet saavat kehitelmän ilmatteks. Jospa tämän käikäleen jälkeen alkaisi sitä safarimateriaaliakin jo viimein tipahdella.

ACS:ssäässsä Voi käydä tutustuun miltä näyttää foffo, Trial/safarimatskun teko jää vähän myöhäisemmäksi. on Täsä menny iltoja jo ihan hurja määrä nörttäillessä.

Jos joku ihmettelee sitä miten tämä pystyi kovin paljon aikaa viemään ni voi tehdä kotonaan testin. Vuokraa/lainaa/kaiva omasta hyllystä rakkausVHS kasetteja, etsi kaikista filmeistä kohta missä joku pussaa jotakuta ja äänitä se kohta toiselle kasetille. Ja ainii... rakenna se nauhuri sitä ennen.

Toisaalta kun materiaali oli imutettu koneelle ja editointi alkoi (jatkuu tänään 2-3 tuntia + renderointi) niin leikkaa ja liimaa prosessi ei niin kauaa sitten vienyt. tätä levyä kohti n. 50 tuntia... Ja huom! Viime kesänä mulla oli vielä vain 100 hertsinen pentti. Ja editointia en ole koskaan ennen tehnyt.

Tänä pänä on jo oppinut jotain.

elikkä. 10,- + postikulut. DVD+r levyllä. Soi ainakin mun kotiteatterissa joka ei yleensä soita mitään poltettua matskua. Tilauksen voi lähettää Eemeliin: rankka4x4@netti.fi, Pistä mukaan osoite mihin postitetaan.

Slck # 28
Vastaa lainaten