Viestiketju: OFF ROAD HISTORIAAKO??
Näytä yksittäinen viesti
  #699  
Vanha 14.06.2018, 19:12
Jyrays:n Avatar
Jyrays Jyrays ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.10.07
Sijainti: Ranska
Viestit: 64
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hencca Näytä viesti
Pistetäänpä muutama kuva jotka löysin vanhaa tietokonetta tutkiessani. Kuvat ovat paperikuvista skannattuja joten eivät kovinkaan hyvälaatuisia.

Tietoja saa ja pitää täydentää/korjata.

Eurotrial 1999 Ravijoki sunnuntai 1.8.1999 (finaalit)




Kenen ja mikä auto? (itselläni ei ole havaintoa)


Ulkomaalaisia...


Tämmönenki oli mukana (muistaakseni kärkikahinoissa Jaren kans)




Olikos tässä autossa jotain erikoista? Kun en enää millään muista... (joku joka tietää vois kertoa jos oli)


Toinenki Toyota...


Sveitsiläisiä:






Suzuki isoilla nakeilla, kirvittävä rutina kuului jaatikosta tai jakiksesta tms. (kenen?)


Cadillac silloisissa kuosissaan, kuka muistaa vielä tuon nettiosoitteen: www.4x4popo.com ??? taustalla Gama Goat 6x6 (ainoa kerta kun oon tämmösen nähny livenä)


Mikäs tämän auton kuljettajan nimi oli? (oliko joku Karjala/karjalainen tms?) Taustalla Jeep Commando (ja taas arvailua/hataraa muistia, oliko tuossa Commandossa jotain erikoista akseleissa? itse tehdyt lukot tms? vai muistanko väärin)


Olikohan tämä keltainen jeeppi ruotsista? etimmäisenä erikoinen Subaru Pigacy joka ei oikeen meinannu pysyä pohjoismaisten isorenkaisten protojen mukana (Sveitsi)


Ja taas ruotsi edustettuna. (konepellin etureunaan oli räpösteltu r a n g e r o v e r irtokirjaimista jokin ihan muu teksti, en vaan muista enää että mikä)


Moggster vanhoissa kuosissa, mm. etumaski oli hieman erilainen kuin nykyään.


Ja sitte vielä norski Hummer joka oli mukana kisassa mutta ilmeisesti karsiutunut jo edellisinä päivinä.


Myydään: Vähänkäytetty suhteellisuudentaju autoharrastuksen tieltä, vaihto mahdollinen boggereihin/volvo porttaaleihin (7.5 väl)
-------------------------------------------------
Sompio
Olin Mylliksen apuna jarjestajana kun oma JEEP oli jo kuallu... Toin sinne Komatsut radan muokkaukseen

Viimeksi muokannut Jyrays : 03.03.2020 15:08
Vastaa lainaten