Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 14.06.2018, 18:42
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Tätäkin on nyt tekniikan osalta koeajettu se 1000 km ja vielä ei olla kertaakaan tienposkeen jääty, mitä nyt kerran akku loppu parkkikselle

Eli jäähdytys on onnistunut ja edes hellekeleillä ei saatu polettamalla lämpöjä yli puolenvälin ja voin kertoo et motarilla on kaikkemme yritetty.
Turbon öljyn kuristin pitää vaihtaa pienempää, menee liikaa läpi nyt ahtimen kautta.
Vaihdelaatikko on MAHTAVA! Kaverit ketä kyydis on ollu, ihmettelee, kuin helppolta ajaminen näyttää, mutta kukaan ei silti ole uskaltanut kokeilla

Pientä ihmetystä ollu ahtojen kanssa, kun ei oikein ahda tai kule. Luulin pumpun säädöllä ongelmasta päästävän, mutta ei. Savua tuli edelleen ja ahdot ei noussu mittarin mukaan yli 1,5 bar.

Tätä aikamme ihmeteltiin ja oltiin osapuilleen repimässä turboa vekkaan, mutta viime vklp kun oltiin ajaa kuului isompi suhahdus kiihdytyksessä ja savua aivan tavattomasti. Arvasi jo, että ahtoputki anto periksi. Tilannetta kun tutkittiin, niin imusarjan ja ahtoputken välinen supistesilikoni oli irti. Klemmari oli jäänyt löysälle No jos ei tässä tarpeeksi, niin kyseisessä härpäkkeessä oli kahen sormen mentävä reikä.
Uutta suoleen kun vanha kuolee vai miten se meni ja intopinkeenä testaamaan. Eka veto ja 3 bar oli kuulemma mittarissa ollu. Itse keskityin pitämään romun linjassa Yliuomenna mennään kokeilee varttimailia Hyvinkäälle, kerran ei ole viel jaksanu vinssiä huoltaa/ostaa toista.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten