Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja james_III
Onkohan muuten sääntö vaikokö poikkeus, minulla puutarhakärrynä tehtaalainen pikkumuuli ja täys köykämiininen. Tämä on ensimmäiseltä omistajalta, vuosimallia vissiin jotaki 1985 ja yllättävän moni sauma näyttää väsähtäneisyyden merkkejä. Voihan tuo toki olla, että juuri tämän yksilön kohdilla firman sulaketaulussa oli elektroonit vähä vähissä ja sähkölinnun jätökset jääny enempi ulkonäöllisiksi. Alumiinikärryn merkki taitaa olla loogisesti teräskärry, mutta hajooko nämä köykämiiniset aina näin?
|
Hmm. No onhan tuokin jo komeasti museoiässä... Ja jos teeen köykämiinistä,niin tullee pulttiliitoksilla koottavaksi. Eli helposti tai edes on mahdollista korjata.
Olisi villi visio että 3500kilon kärri jossa saman verran kantavuutta...

Saattaa olla tiukka tavoite , eikä ehkä tarpeenkaan, mutta 3200-3300 on jo mahdollisuuksien rajoissa. Ehkä jopa teräkselläkin.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi