Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 24.05.2018, 06:03
TAA1000:n Avatar
TAA1000 TAA1000 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.10.08
Sijainti: Hausjärvi
Viestit: 76
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 2,4TD Näytä viesti
Miksi startti sulakkeen polttaisi auton käydessä ja kierroksia antaessa?
Omasta Ln170 oli startti loppu jossain 600tkm kohdilla eikä sulakkeiden päälle käynyt. Jos startatessa palaisi niin silloin startti,eikös akut saa eliminoitua akkulaturilla niin on testattu sekin vaihtoehto.
Laturi ja startti on ainoot jotka menee suoraan tuon pääsulakkeen 100A läpi, siitä ajattelin (jos startilta jää jotakin "päälle" startin jälkeen)... Akut testaan tänään jahka kerkiän -> yksi kiinni ja testiin vuorotellen. Tuskin molemmat on sisäisesti "sököjä" (kuitenkin n. 1v vanhat Bosch:it)

Sehän on selvää että jossain on "maavuoto" joka nostaa virran liian suureksi kierroksia nostaessa (laturissahan jännite nousee vähän kierroksia antaessa ehkä juuri riittävästi, että virta kasvaa riittävästi polttamaan tuon sulakkeen).

Ei jaksais kyllä ruveta johtosarjan vaihtourakkaan...

Tulipa käytyä auton alla myös möyrimässä ja sieltä paljastu lisää "kivaa". On naftalinjat pehminny jo sen verran, että tihkuu naftaa läpitte. Onko tuommonen kova pneumatiikkaletku hyvää linjoihin? ainakin sitä ois nopee vedellä sinne eikä mätäne

EDIT: Eipäs muuten taida starttikaan mennä suoraan tuon 100A sulakkeen läpi suoraan...

Viimeksi muokannut TAA1000 : 24.05.2018 07:50
Vastaa lainaten