Näytä yksittäinen viesti
  #74  
Vanha 11.05.2018, 09:01
o_j o_j ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.03.17
Sijainti: Loimaa
Viestit: 71
Perusasetus

Molemmissa puolensa, riippuu tehtävistä projekteista ja nostettavista autoista. Kaksipilarinosturi on ilman muuta parempi mittavammissa kunnostusprojekteissa kun nostin ei peitä puolta autoa alta (pakoputkihommat, laatikkoremontit, hitsaustyöt...). Maasturin nostaminen saksinosturilla voi olla myös melkoista hieromista, ainakin hj60 on tosi tarkka nostaa steyertekin saksinosturilla: auton pitää olla pituus- ja leveyssuunnassa aika kohdillaan ettei jää kantamaan jousen kiinnikkeestä, jakolaatikosta tai pakoputkesta.

Saksinosturi on taas omiaan henkilöautojen pikkuremonteissa ja huoltohommissa. Auto nosturille, laudat tms helmojen alle ja auto ylös. Kaksipilarilla jonkun ooppelin nostaminen on aina vähän jännää, tarvis laittaa siihenkin se lauta tassujen päälle.

Tilan tarve tulikin jo aiemmin käsiteltyä. Kaksipilari tuntuu kovalla kuormalla hieman tukevammalta kuin saksinostin? Varmaan ihan vaan mielikuvaa.
Vastaa lainaten