Etsintätoiminnolla löytäisit vaikka mitä pikkunippeliä, mutta pääkohdat lienevät levyjarrut, 3B-moottori, isommat renkaat, isommat jousen päät, jossain vaiheessa myös täyskevennetty taka-akseli (kitkalukolla) ja 5-lovinen vaihdelaatikko, luksus-kojetaulu nelivedon merkkivalolla ja yöajoa varten muljauttamalla himmennettävä taustapeili. Taitavat kardaanin niveletkin olla entistä isommat ja jyrkempään kulmaan kääntyvät eli samanlaiset kuin HJ-60:ssä.
Vuonna 1979 tuli kyllä BJ-40 -malliinkin paljon uudistuksia, joita joskus pidetään lievästi erheellisesti 42:n tunnuspiirteinä, kuten neliskulmainen maski ja se, että kori muuttui sellaiseksi että tankki siirtyi sisätiloista korin alle.
Eikä oikeastaan mikän noista ylinnäkään luetelluista ole kiveen kirjoitettu, mutokset tulivat pikkuhiljaa 80-luvun alkupuolella ja jossain vaiheessa muuttui merkintä sitten. Saihan HJ-60:stäkin nelivalomaskilla, ja pyöreälamppuista turbokoneella ja lukkoakseleilla jne.
Nuo BJ-40 ja BJ-42 ja FJ-40 ovat muistaakseni "samaa mallisarjaa" AKE:n tiedostoissa, toisin kuin se ¤%&¤%& J-43.
Edited by - JF on 13/03/2005 17:39:18
|