Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutis
Ahma ei taida itsekkään tietää mitä haluaa. Macpherson tuenta varmaankin yleisin tuenta normi autoissa, joten niitä saisi jatkuvasti oĺla korjaamassa kun on ajettu routareikiin paskaksi. Ei sprintterin vääntö niitä jaksa rikkoa. Eri asia vetonivelten kulmat ja niiden kestävyys.
|
Sehän tässä ikävää onkin et nyt on löytynyt korimalli joka täyttää kaikki ne toiveet mitä autolta haluan. Ainut et muutoksin siitä saisi vielä luotettavamman mutta muutokset on lakipykälien mukaan mahdottomia. Vanhemman korimallin pakusta vois tehdä myös sellasen kun haluaa mutta akselistot joutuisi kaventamaan, koska ei löydy valmista akselia oikealla leveydeltä. Ja nykynen on jo varusteltu ja toimivaksi havaittu näiltä osin ni kaikkeni annan ja teen jotta mulla olisi yksi auto joka täyttäisi kaikki haluni ja himoni. Tosin se vaatii mietintää ja tyhmiä kysymyksiä joiden vastauksiin joutuu myös varautumaan vittuilun eri tasoilla mutta silti miä niin toivon et tää päättyy "fiksumpaan" vaihtoehtoon. Jos ei ni sit pitää vaa jatkaa ifs akselin suunnittelua tai unohtaa koko juttu. Mitä toho mcpherson asiaan tulee ni siinä ratkaisussa on (yleensä) 2x kolmiotukivarret ja kierrejousitus ja tässä ei mutta ei siitä (kään) toinna alkaa vänkäämään.