Auto oli jo välissä leimakunnossa. Otin sitten tarrakilvet ja lähdettiin koeajolle. Tekniikka pelas hienosti ja aateltiin sitten kokeilla yhellä suoralla, miten lähtee paikaltaan laukkaamaan jos oikein yrittää. Puolikaasu, ahdot reippaan bar ja kytkinpommilla liikkeelle. Samontein kun löysäsin kytkimen rupes tuttu suhina kuulumaan kytkinkopasta. Levy kerrasta valmis

Jumalauta muistin samontein myyjän sanat. ''Et varmasti saa siitä nokipannusta niin paljon vääntöä, että ei kytkin kestäs''
Ensin vähän nauratti, mutta sitten kun rupesin takas hallille puottelee, niin melkosta tuskaa oli. Ei meinannu lopussaa liikkua ollenkaan. Ei vissiin noi massalevyt oikein tykkää luistamisesta....
No aski on otettu alas jo pari viikkoa sitten ja nyt on jousittamaton 6-lapainen 250 mm sintteri tulossa. Loppuu se hyvä meisinki
Pari videotakin on. Ei ruvettu salaisessa paikassa suoritetussa testauksessa ottaa liikkuvaa kuvaa, jotta saadaan jatkossakin hyödyntää kyseistä tonttia.
Mutta kyllä oli ilo ajella kun vaihteisto toimi kuin unelma
https://www.youtube.com/watch?v=HQHXtTtDh6g
https://www.youtube.com/watch?v=M-HFNcC4KBA
https://www.youtube.com/watch?v=cZLNHTA1w0g