Tuo on vaparikoneen pumppu 5.5mm elementeillä, kun 605turbossa on vakiona 6mm elementit ja sähköinen pumppu. Alkujaan vapaastihengittävä koko kone?
Mitään ihmeitä tuolta ei kannata odottaa jos siellä on vielä vakio elementit paikoillaan. Syötöt tapissa ~130-140hv. 7-8mm elementeillä ollaan jo sitten ihan eri sataluvuilla.
Sammutinvipu pitää olla ylimmässä asennossa että pumpusta saa "täydet" ulos. Sillä saa helposti rajattua maks syöttöä kun rajottaa sammutinvivun nousua.
Voit pyöräyttää tuon sammuttimen viereisen kellon päällä olevan m6 ruuvin ihan auki. Se on ns. alppikello joka rajottaa syöttöä korkeissa ilmanaloissa, eli vuoristoissa. Sen tilalle voi kyllä vaihtaa mekaanisesta turbokoneen pumpusta "ahtokellon" mutta ei se maksimi syöttömäärään vaikuta.
Pumpun takakannen alla on syöttöruuvi mutta näyttääpä siltä että tuo takakansi on lopullisesti kiinni??? vai onko siinä vain nuo pari ylintä ruuvia tallessa. Osa ruuveista kun on tuolla kannen sisällä...
Viimeksi muokannut Mika_T : 27.03.2018 10:03
|