Tuossa edellissivulla oli turinaa aurauskulmista...
No kukas se osaa sanoa paljonko etupään caster-kulmat pitäs olla?
Nimittäis tänään aloin ajankuluksi ihmettelemään tuota uraherkkyyttä ja mittailin että pelkääjänpuoleinen eturengas on 8mm edempänä kuin kuskinpuoleinen.
Ja kun alatukivarressa ei säätöä ole niin caster on pelkääjänpuolella ihan pystyssä.
Säädinkin ylätukivarresta pyörännapaa enemmän taaksepäin kallelleen eli caster-kulma suureni (yläpallonivel siirtyi taaemmas) ja ylätukivarren säädön takia muuttuneen aurauksen säätämisen jälkeen ajettavuuskin parani huomattavasti. Asfaltti/jääpolanne reunus ei enää aiheuta ohjaustarvetta.
Vielä jäi säätövaraa aika paljon kun vertaili missä asennossa kuskinpuoleiset säädöt on. Kattellaan.
|