Idea testistä lähti nimenomaan siitä, että 'eihän tuo ikinä ole mukana' tai 'ja jos se onkin mukana, niin mitä siitä on apua, kun se on jäässä silloin kun sitä tarvitaan, ei se silloin ainakaan toimi'. No, ajattelin että kokeilen, silläpä siitä päästiin. Toimi se, jopa ilman auton omia akkuja. Normaali tarvetilanne on varmasti kevyempi, kun harvoin kukaan edes yrittää käynnistää autoa ilman akkua, eli lähes aina siellä on se 6-8 volttia plusmiinus auttamassa, nämähän kun ovat
apukäynnistimiä. Tulipahan vain testattua ns. ääritilanteessa, niin ei jää selittelyille tai tilanteen lähtökohtien arpomiselle enää sijaa.
Latasin sillä sisään päästyäni vielä kännykkääni n. 2000 mAh verran ja iltapäivällä toisen, virtamittari näyttää vielä kolmea pykälää. Ja tämä on siis edelleen yhtä starttikertaa ja sen jälkeistä latausta lukuunottamatta täysin tehtaan jäljiltä.
- amatyyr -