Näytä yksittäinen viesti
  #238  
Vanha 12.03.2018, 07:50
Machist:n Avatar
Machist Machist ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 07.05.11
Sijainti: Pohjois-Karjala, Juuka
Viestit: 457
Perusasetus

Etupään remontit aloitin viikonloppuna.
Olipa taas tällainen yllätys, eli en edes kehdannut kasata enää näillä kumeilla

Vuosi sitten vaihdettu ja näyttävät 10v vanhoilta, takuuseen vaihtuu toivottavasti.



Pallonivelet näytti siltä, että tiukassa on varmasti.
Ylempi lähti kuitenkin todella helposti.

Sen verran moitin tuota prässiä, että mukana on turhan vähän noita erikokoisia holkkeja. Täytyi ottaa vanha laakerikooli avuksi, että sopi painamaan vanhan nivelen pois. Muuten toimi loistavasti







Sieltä se lähti



Alempi oli tiukassa, päästi melkoisen paukahduksen, kun löysäsi.
Olin 100% varma että tämä puristin katkesi kahtia



Alapallo oli täysin loppu, mutta ylempi olisi ollut kunnossa vielä.
Sama näytti olevan noissa juutupi videoissakin, aina melkein tuo alempi on se rikkinäinen.

Uudet on RT-Offroadin, saa nähdä miten kiinalaista laatua on.



Paikalleen menivät kivuttomasti. Yhtä erikokoista ja matalempaa holkkia olisi kaivannut tuo puristin, mutta menipä tuo ilmankin.





Mitenhän tämä on suunniteltu rasvattavaksi?
Täytyy olla rässiin joku erikoinen pää, että sopii vai täytyykö vetari irrottaa aina tieltä??

Kokeilin laittaa kulmanippaa, mutta ei se taida mahtua sinne.




Mikähän olisi budjettiratkaisu ylä tukivarsiksi? Saisi tuon pinionin kulman säädettyä edestäkin kohalleen. Rengas olisi nyt keskellä, joten alavarret olisi jees, mutta ylemmät pitäisi saada sentin pari pidemmäksi.

Täytynee se viskokin vielä tilata, kunhan tili tulee. Vielähän tässä on kevättä jäljellä.
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä

Volvo projektia täällä

Pientila Facebook
Vastaa lainaten